Przejdź do głównej treści

Tarcza Finansowa PFR 2.0

15-01-2021

Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śląskich przystąpił do kolejnej edycji programu pomocowego Tarcza Finansowa PFR 2.0. Wsparcie finansowe Polskiego Funduszu Rozwoju kierowane jest do firm z 45 branż, które musiały ograniczyć lub zawiesić działalność w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19.

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą składać wnioski o subwencje finansowe PFR za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej eBankNet. Program pomocowy Tarcza PFR 2.0 wystartował 15 stycznia br., wnioski będzie można składać do końca lutego br.

Łączna kwota wsparcia dla najbardziej poszkodowanych branż to 13 mld zł. Dodatkowo firmy te będą mogły ubiegać się o pełne umorzenie subwencji przyznanych im w ramach Tarczy Finansowej 1.0.

Szczegóły dotyczące programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 znajda Państwo w tym «dokumencie».».

Regulamin ubiegania się o udział w Programie Rządowym „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”.

Instrukcja "SKŁADANIE WNIOSKU O SUBWENCJĘ PFR TARCZA 2.0 DLA MIKROFIRM"

Instrukcja "SKŁADANIE WNIOSKU O SUBWENCJĘ PFR TARCZA 2.0 DLA MŚP"

Odwołanie od decyzji o przyznaniu finansowania

Jeśli otrzymałeś niższą kwotę subwencji od wnioskowanej lub kwotę w wysokości wnioskowanej, możesz odwołać się od decyzji i zawnioskować o różnicę, lub dokonując zmiany danych i oświadczeń składając wniosek odwoławczy. Wniosek odwoławczy musisz złożyć w tym samym banku, w którym złożyłeś pierwszy wniosek. Odwołanie może zostać złożone nie wcześniej niż 1 lutego 2021 r., jednak nie później niż w terminie do dnia 31 marca 2021 r.

Zanim złożysz wniosek odwoławczy - Pamiętaj:

- wniosek możesz złożyć tylko dwa razy, masz na to dwa miesiące od daty podpisania umowy,

- jeśli otrzymałeś negatywną decyzję, nie możesz się odwołać – musisz złożyć nowy wniosek,

- przed złożeniem wniosku należy wyjaśnić z odpowiednimi instytucjami (np. Zakładem Ubezpieczeń Społecznych lub właściwym urzędem skarbowym) rozbieżności danych w rejestrach tych instytucji ze stanem deklarowanym we wniosku oraz upewnić się, że odpowiednie dane zostały uaktualnione w odpowiednich rejestrach.

Pełnomocnictwo potwierdzające Twoje umocowanie

W przypadku, gdy wniosek o subwencję składa w Twoim imieniu osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Twoje przedsiębiorstwo posiada reprezentację wieloosobową, musisz dodatkowo, przy składaniu wniosku o subwencję finansową złożyć Pełnomocnictwo. Jednocześnie musisz pamiętać, że Pełnomocnictwo można jedynie opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym.