Przejdź do głównej treści
  • Fitbit Pay

    Fitbit Pay

    Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

    Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

    Przydatne informacje

    Jak zacząć korzystać z usługi?

    Aby rozpocząć korzystanie z usługi:

    • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
    • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
    • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
    • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
    • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
    • Wprowadź dane swojej karty
    • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
    • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.
    Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?

    Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic.

    Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń

    Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?

    Aby zapłacić zegarkiem:

    • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
    • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
    • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
    • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie
    Bezpieczeństwo
    • Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej
    • Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
    • Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena
    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    • Które karty mogę dodać do usług?
      Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego
    • Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?
      Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
      Szukaj miejsc oznaczonych logo:
    • Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
      Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
    • Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
      Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
    • Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
      Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
    • Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
      Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Centrala w Ząbkowicach Śląskich

    Rynek 10
    57-200 Ząbkowice Śląskie

    tel. sekretariat (74) 8-164-444
    fax (74) 8-164-444
    tel. obsługa informatyczna i bankowości elektronicznej 530-886-665 / (74) 8-164-448
    tel. kredyty (74) 8-164-452 / (74) 8-164-453
    tel. księgowość (74) 8-164-449 / (74) 8-164-445
    tel. obsługa firm i instytucji (74) 8-164-437
    tel. obsługa klienta indywidualnego (74) 8-164 434 / (74) 8-164-439
    tel. windykacja (74) 8-164-463

    e-mail:
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 9.15 – 17.00
    wtorek - piątek 8.15 – 16.00
    soboty nieczynny

    Oddział w Ząbkowicach Śląskich

    ul. Jasna 2A
    57-200 Ząbkowice Śląskie

    tel./fax (74) 8-152-309

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 9.15 – 17.00
    wtorek - piątek 8.15 – 16.00
    soboty nieczynny

    Oddział w Bardo

    Rynek 4
    57-256 Bardo

    tel. (74) 8-171-901
    fax (74) 8-171-902

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 9.15 – 17.00
    wtorek - piątek 8.15 – 16.00
    soboty nieczynny

    Oddział w Budzowie z siedzibą w Stoszowicach

    Stoszowice 92
    57-213 Stoszowice

    tel./fax (74) 8-181-008

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 9.15 – 17.00
    wtorek - piątek 8.15 – 16.00
    soboty nieczynny

    Oddział w Ciepłowodach

    pl. A. Mickiewicza 4
    57-211 Ciepłowody


    tel. (74) 8-103-507
    fax (74) 8-103-667

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 9.15 – 17.00
    wtorek - piątek 8.15 – 16.00
    soboty nieczynny

    Oddział w Kamieńcu Ząbkowickim

    ul. Ząbkowicka 13
    57-230 Kamieniec Ząbkowicki

    tel. (74) 8-173-373
    fax (74) 8-174-773

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 9.15 – 17.00
    wtorek - piątek 8.15 – 16.00
    soboty nieczynny

    Oddział w Niemczy

    Rynek 10
    58-230 Niemcza

    tel. (74) 8-376-156
    fax (74) 8-376-979

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 9.15 – 17.00
    wtorek - piątek 8.15 – 16.00
    soboty nieczynny

    Oddział w Ziębicach

    Rynek 10
    57-220 Ziębice

    tel. (74) 8-191-043
    fax (74) 8-192-792

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 9.15 – 17.00
    wtorek - piątek 8.15 – 16.00
    soboty nieczynny

    Oddział w Złotym Stoku

    Wojska Polskiego 14/1
    57-250 Złoty Stok

    tel. (74) 8-175-283
    fax (74) 8-176-054

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 9.15 – 17.00
    wtorek - piątek 8.15 – 16.00
    soboty nieczynny

    Punkt Obsługi Klienta w Ząbkowicach Śląskich

    Osiedle XX-lecia 16
    57-200 Ząbkowice Śląskie

    tel./fax (74) 8 156 087

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 9.15 – 17.00
    wtorek - piątek 8.15 – 16.00
    soboty nieczynny

    Punkt Kasowy Starostwo powiatowe

    ul. B. Prusa 5
    57-200 Ząbkowice Śląskie

    tel. (74) 8 162 835

    Godziny otwarcia:
    dni robocze 7.30 - 15.20
    soboty nieczynny

    Punkt Kasowy UMIG

    ul. 1-go Maja 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie

    tel./fax (74) 8 301 451

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 7.30 - 17.00
    wtorek - piątek 7.30 - 15.00
    soboty nieczynny

    Punkt Kasowy w Ziębicach

    ul. Przemysłowa 10
    57-220 Ziębice

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 7.30 - 15.30
    wtorek 7.30 - 16.00
    środa - czwartek 7.30 - 15.30
    piątek 7.30 - 14.30
    soboty nieczynny