Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass
Karta zbliżeniowa MasterCard payPass to nowoczesny produkt bankowy, który zapewnia stały, szybki i bezpieczny dostęp do środków zgromadzonych na rachunku. Jest to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych.
Wybierając kartę zbliżeniową MasterCard payPass zyskujesz:
- stały i szybki dostęp do pieniędzy zgromadzonych na koncie
- szybkie płatności zbliżeniowe do 100zł bez potwierdzania numerem PIN
- bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunku, gdyż każda transakcja powyżej 100 zł potwierdzana jest numerem PIN lub podpisem
- dostęp do rozbudowanej sieci ponad 4700 darmowych bankomatów (Zrzeszenia Banku BPS, SGB i Planet Cash4You)
- możliwość przeprowadzania transakcji w Internecie
- wygodę i bezpieczeństwo ponieważ karta pozwala uniknąć ryzyka związanego z noszeniem przy sobie gotówki
- możliwość sprawdzenia stanu dostępnych środków i zmiany numeru PIN w bankomatach świadczących taką usługę
- prostotę obsługi przy dokonywaniu transakcji zbliżeniowych - gdy na czytniku pojawi się kwota do zapłaty należy sprawdzić ją i jeśli jest poprawna to wystarczy zbliżyć kartę do czytnika w oznaczonym miejscu
- stałą kontrolę wydatków dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości sprawdzenia założonej blokady w bankowości internetowej
W przypadku utraty karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić jednym z poniższych sposobów:
- telefonicznie poprzez Ogólnopolski System Zastrzegania Kart (+48 828 828 828)
- telefonicznie poprzez Contact Center Banku BPS S.A. (+48 86 215 50 50)
- telefonicznie w dowolnym Centrum Visa
- osobiście w placówce lub oddziale Banku
Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.